بزغاله من

در نظربازی ما بی‌خبران حیرانند
من چنینم که نمودم دگر ایشان دانند
عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی
عشق داند که در این دایره سرگردانند
جلوه گاه رخ او دیده من تنها نیست
ماه و خورشید همین آینه می‌گردانند
عهد ما با لب شیرین دهنان بست خدا
ما همه بنده و این قوم خداوندانند
(*حافظ شیرازی*)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۱
  • ۰

بزغاله من


عکس از بزغاله


وقتی از در رفتم داخل با این صحنه مواجه شدم

مدتی صبر کردم تا ببینم کی نگاهشون از هم برمیدارن

ولی انگار توی اون لحظه زمان براشون معنی نداشت.

چند دقیقه ای گذشت تا متوجه حضور من شدن !!

  • ۹۳/۰۷/۱۲
  • بزغاله من

نظرات (۱۱)

  • محمد محمدیان رباطی
  • جالب بود
    موفق باشید
    خوشحال میشم به من هم سر بزنید
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام . میگم شما همون بزغاله خانواده برتری که ******** ** **** ***** یا نه؟ آخه الان نوشتی بزغاله من ولی قبلا من نداشت.
    پاسخ:
    سلام
    اره خود خودشم !!
    چون برا ثبت نام باید اسم دو کلمه ای انتخاب میکردم یه "من" هم ادامه اسمم گذاشتم

    سلام...

    اگه فوضولی نیست میخواستم بدونم قضیه تون چی شد اخرش؟؟؟؟؟؟:)

    اخه من یه مدت نبودم باقی ماجرارو نفهمیدم:(

    پاسخ:
    سلام
    یه اتفاقاتی داره میفته
    منتظرم به یه جمع بندی کلی برسم تا بتونم نتیجه گیری کنم
    نمیخواستین غریبه ها بدونن که ستاره دارش کردین؟ خخخخخخخخ آقای نجفی فقط کامنتایی رو ستاره دار میکنه که حرف چیزدار یا توهین توش بوده باشه. 
    پاسخ:

    سلام

    من قصدم وبلاگ نویسی نیست و اصلا علاقه ای هم به اینکار ندارم

    علت ستاره دار شدن اون قسمت این بود که نمیخوام مسئله زیادی عمومی بشه،همون عده کمی که قضیه رو دنبال میکردن قضیه رو کم کم فراموش کنن بهتره.


    درضمن وبلاگ اقای نجفی قوانین خاص خودشو داره و اینجا قوانین خاص خودشو



    سلام. خوبید؟ انگار خبراییه؟! چون گفتید یه اتفاقایی داره میفته!! خوشحال شدم.امیدوارم همه چیز خوب پیش بره.من بدجور درگیر درسام هستم.برای همین دیگه نظر نمیذارم خانواده برتر. و اینکه چرا گفتید که قضیه رو فراموش کنیم کم کم بهتره؟؟؟!!!! من فراموش نمیکنم:(
    پاسخ:
    علتش اینه که به نظرم این قضیه چندان وجهه جالبی نداره
    خوب شد به وبلاگت سرزدم.خوشحال شدم گرچه چیزای مفیدی نداره! ولی خب دیگه! ما به مدیر وبلاگ احترام خاصی میذاریم! دادش انشا الله خووووووشبخت بشی.التماس دعا... خدا یاریت کنه در همه جا...
    پاسخ:
    lممنونم که سر زدین
    من هدفم وبلاگ نویسی نیست
    علاقه ای هم به این کار ندارم
    ولی خب توفیق اجرابی بوده برا من

    جواب سلام واجبه هااااا.
    من الان یه سوال ازتون داشتم.
    ببینید من نظرامو که مینویسم ،هر جمله رو که مینویسم،میرم خط بعدی!
    اما وقتی تایید میشن، میبینم که همه ی نوشته ها کنار هم اومدن!!
    چرا این جوری میشه؟؟؟
    چکار کنم نوشته هام بهم نچسبن؟
    من تایپ که بخوام بکنم، اول گزینه ی )>
    پاسخ:
    سلام
    نمدونم !!
    شهرزاد کیه ؟؟!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    توی خانواده برتر معمولا با همین اسم نظر میذارن
    شهرزاد کیه ؟؟!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    توی خانواده برتر معمولا با همین اسم نظر میذارن
    شهرزاد کیه ؟؟!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    توی خانواده برتر معمولا با همین اسم نظر میذارن
    سلام
    ما ی بزغاله داشتیم باور کنید،مث سگ پا کوتاه هر روز میبردیمش بیرون بگرده،همچین این برگ درختا رو میخورد شهرداری سایشو با تیر میزد
    انصافا خیلی باحال بود،حیف ک قربونیش کردیم
    فک کن با بزغاله رفتیم مسافرت یه خنده بازاری بود ک نگو!
    خخخخخخخخخخخخ یادش بخیر

    آقای بزغاله من چقد بد اخلاق شدید،چ شدید و اللحن پاسخگویید! اصاب نداریدا !!!
    با این اصاب زن بهتون نمیدن ها از ما گفتن!!! باشه بابا با چوب دنبالمون نکنید رفتیم وب آقای نجفی
    پاسخ:

    من کجا بداخلاق شدم ؟؟؟

    o_0

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">